Accepterad Kräftan | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riners

Icke Medlem
Meddelanden
322
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? calle

Vad är ditt discord namn? ^Riners#0798

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2008

Berätta om din karaktär. Gabriel Döner är en glad person som gillar att vara med sina kompisar och ha roliga stunder med familjen., han har många vänner som ungdom och tycker om att fiska med sin pappa och sina vänner. Han är 25 år gammal och har haft det bra i skolan med många bra betyg! Han klarade grundskolan och fortsatta i gymnasiet och gick samhälle. efter gymnasiet gick han lumpen och hittade massa mer kompisar och när han kom tillbaka så tyckte alla tjejerna att han va cool för att hade gått lumpen...
Hans pappa dog när han blev dödad inom yrket Polisen Därför tänkte Gabriel också bli polis för att ta över efter sin pappa och fortsätta göra samhället till en bättre plats och få alla att må bra! Han pappa blev bara 43 år gammal innan han dog. hans pappa var trevlig och snäll som nästan allas pappor är hoppas jag. Hans mamma är 60 år gammal och lever fortfarande. hon har alltid tagit hand om Gabriel när han inte mådde bra och när han typ blev retad i skolan för nått han hade gjort eller nått nån annan tyckte va fel med honom. Han har alltid velat få folk att tycka om han men det har inte alltid gått som han vill. han var väldigt positiv i sin ålder vilket inte alla är och just därför gjorde de han till en speciell person. han hade mycke svårt med vänner men försökte sitt bästa för att nå fram till dem trevligaste och bästa kamratterna som möjligt. han stötte på massa med problem under sin uppväxt men det gick väldigt bra att komma förbi dem förutom att hans pappa dog i ung ålder.under den tiden var Gabriel deprimerad samtidigts som allt rulla på i livet. hans mamma stöttade han igenom allt och ville han alt de bästa för honom och andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp och mycket respekt för staffs och helpers till mästa dels men även för alla spelare på hela servern. Vill göra unive till en bättre plats och få alla att tycka om rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att det skall va kul för båda tex polisen och för kriminella att dem båda har chans att vinna ett scenario. att man inte behöver vinna alla scenarion utan ibland låta polisen vinna eller att mna kanske ger upp med mening

Hur hittade du Unive? mina vänner berättade för mig och jag testade på det och jag tyckte det var väldigt kul.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka