Dubbelpost Kräftan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Riners

Icke Medlem
Meddelanden
322
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? calle

Vad heter du på discord? ^Kräftan#0798

Ange ditt födelsedatum 23 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? ag vill bli M-A för att jag vill få unive att bli ännu större, Jag vill ochså bli det då jag har tid för det eftersom jag är aktiv flera timmar om dagen. det som locka mig ochså är att få testa på något nytt för jag tycker det viktigaste med spelande ska vara att man har kul. Sen känner jag att det är viktigt att vi får in bra och seriösa medlemmar på servern och det som M-A har dem stort ansvar, detta är väldigt viktigt då detta är en server med en hör och seriös rp nivå.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig som M-A då jag är en aktiv spelare som spelar varje dag i flera timmar. Jag vet ocså hur en person med ett stort ansvar ska bete sig så som vara proffsig aldrig höja rösten, prata i ett lungt tempo, alltid lyssna på den som talar, och vissa vad som är rätt och fel fast på ett sätt som man lär sig av det. Sen brukar jag vara inne på forumet och läsa icke-medlemmar s ansöknigar eftersom jag tycker det är kul och läsa dem och ge support, detta har lett till att jag vet hur en bra ansökan ser ut då jag ser om person har lagt mycket tid på den. Om jag nu skulle bli M-A skulle jag läsa igenom ansökan noggrant och kolla så det inte är något plagiat, om en person tar sig vidare till muntlig intervjuv kommer jag vara en skön person i intervjun då detta leder till att icke-medlemmen får en trygg känsla och där med presterar bättre. Jag kommer ochså vara hård så att dem kan frågorna för jag vill att medlemmar ska kunna reglerna då det blir bättre för servern och oftast roligare för dem då dem inte behöver bli bannad då dem vet vad som är rätt och fel. Jag kommer att försöka ta så många personer jag hinner. Jag kommer vara en skön och rolig person mot dem andra M-A spelarna för jag vill att det ska kännas bra att ha M-A rollen. Jag har varit sv innan och det har hjälpt mig genom att kritik. Ni ska välja mig som M-A då jag inte är koruppt exempelvis att ens kompis frågar om den kan läsa dens ansökan detta har jag lärt mig sen innan att det bara blir värre om man nu skulle vara koruppt. jag har även varit m.à sen inann vilket leder till att jag vet hur detta ”systemet” fungerar vilket gör artiga kan komma igång och jobba direkt om jag nu skulle få rollen. för att ge roller så gör man ”?role och så går man till den som heter add roll och skriver den dc namn och sen vilken roll man ska ge. När man gett en roll gå man till medlemskaps svar
och skriver om den klara intervjuen,nekad efter ansökan eller klara ansökan. Man kan också ta bort roller genom att ?role och sedan renovera role och skriver in dc namn och vilken roll man ska ta bort

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska ha en lugn och snäll ton. Om den andra personen börjar höja rösten och bli arg då ska man bara vara lugn då det leder till att den andra personen kommer lugna ner sig och den börjar förstå att det inte är en person man ska tjafsa med. Man ska ochså vara ärlig och säga hur det är då i detta fallet förklara varför man neka en ansökan. Man ska som M-A visa vad som är rätt och vara ungefär som en lärare till den icke-medlemen. Det som är ochså viktigt är att vara en skön person ochså så icke-medlemmen kärnner att unive servern är en skön plats att vara på.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? att vara medlem är ett sätt för en att utvekla sin rp och det blir mycket roligare ochså för spelaren eftersom det finns mycket nya grejer man låst upp kan man säga exempelvis skaffa riktiga jobb i spelet så som polis,pizzabagare,parkeringsvakt och även kriminell.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag tycker dom medlemmarna jag välkomnar in i unive ska ta hand om sin roll bidra med seriös rp nivå samt lojal rp, jag vill heller inte att dom ska springa runt och lalla. sen vill jag med att en medlem på unive ska kunna alla grundregler då det är bra att veta för annars om man inte kunde dem skulle det blivit lättare för dem att bli bannade eftersom dem inte vet vad som är rätt och fel.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag känner att jag ska vara en skön och trevlig person mot folk jag inte har träffat förut. Inte vara rädd för att sätta ner foten.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 16:00 21:00 tisdag 16:00 till 21:00 Onsdag 16:00 21:00 Torsdag 16:00 21:00 Fredag 17:00 23:30 Lördag 12:00 till 23:00 Söndag 12:00 till 23:00. När det är lov skulle jag kunna köra mer vissa dagar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka