Nekad kpscania19 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TurkYoggi

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kacper

Vad är ditt discord namn? KP SCANIA#4194

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Per Persson är en ung och trevlig kille som har flyttat tillbaka till staden efter att han har varit på lång semester. Han är 25 år gammal och bor själv.Per har saknat att få träffa sina kompisar och att få jobba igen. Per vill gärna hitta ett roligt jobb som brandman eller något liknande. Hans föräldrar bor i ett annat land så han har inte så mycket kontakt med dom. Per älskar snabba och sportiga bilar och hans dröm är att ha en riktigt nice och cool bil i staden. Hans favorit bilmärke är BMW för hans föreldrar hade en sån när han var liten. Favorit färgen är blå och röd och hans favorit mat är kebabrulle. Per hatar ormar och spindalar och det är de värsta han vet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en rolig rp känsla och nya andra saker. Jag kan bidra att alla känner sig trygga i staden för det är det viktigaste. Jag tycker generellt att man ska vara snäll mot andra för det lönar sig sen. Jag kan bidra till att samhället fungerar och att jobben är i gång eftersom jag tänker jobba och tjäna pengar framförallt men också att göra andra glada. Jag kan även bidra till bra ekonomiskt system att betala alla böter, fakturor och skatter i tid.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vinna hela tiden och sluta bara tänka på sig själv utan låta andra vinna och ha kul med sina vänner

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna noga. 3 av dom är t.ex. RDM - Random Deathmatch: Man ska inte döda någon utan anledning utan försöka prata först. Copbait- Innebär att man försöker få polisesens uppmärksamhet t.ex. köra på rött ljus bredvid. Combat logging- Man försöker undvika ett senario genom att logga ut från spelet och sen joina igen efter typ 5min när allt är över.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag eftersom jag har spelat på Unive innan och på olika andra servers

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en sån person som inte spelar för att vara bäst utan jag spelar för att ha kul och det är det viktigt inom rp spelandet. Jag spelar även seriöst och realistiskt

nekad vill att du utvecklar regeln sunt förnuft i din ansökan ! du är välkommen att ansöka igen om 24 timmar !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka