Nekad kpscania19 | Medlem ansökning [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TurkYoggi

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kacper

Vad är ditt discord namn? KP SCANIA#4194

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Abdull Russin är en ung och trevlig kille som har flyttat tillbaka till staden efter att han har varit på lång semester. Abdull har saknat att få träffa sina kompisar och att få jobba igen. Abdull vill gärna hitta ett roligt jobb som brandman eller något liknande. Hans föräldrar bor i ett annat land så han har inte så mycket kontakt med dom. Abdull älskar snabba och sportiga bilar och hans dröm är att ha en riktigt nice och cool bil i staden. Favorit färgen är blå och röd och hans favorit mat är kebabrulle. Abdull hatar ormar och spindalar och det är de värsta han vet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra en rolig rp känsla och nya andra saker. Jag kan bidra att alla känner sig trygga i staden för det är det viktigaste

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vinna hela tiden utan låta andra vinna och ha kul med sina vänner

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? JA

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag eftersom jag har spelat fivem innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en sån person som inte spelar för att vara bäst utan jag spelar för att ha kul

Nekad, utveckla frågan "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka