Accepterad kpscania19 | Ban Överklagan [xzclayz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TurkYoggi

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198277811161/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:1999734

Vad är din discord tagg? kpscania#4194

Vem var det som bannade dig? xzclayz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-22 184542.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag utförde en sak i spelet som inte är tillåten över huvudttaget. Sälja import för riktiga pengar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till trygghansa för att jag hade nyss köpte en import ig av en kille som sålde den. Jag åkte ner till trygg för att snacka med Berra (Auto chef) och se vad han hade för importer. Sen fick jag en dumm ide att skirva ut i Instagram kanalen att jag köper importer för riktiga pengar vilket är strängt förbjudet på Servern men jag visste inte om den regeln. Jag tycker att jag gjorde ett dumt beslut och jag ångrar det för skulle jag vetat om just den regeln skulle jag aldrig gjort det. Jag vill spela som en normal person och bidra till en härlig och rolig stämnning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tolkar det som att det bara va ett misstag då jag inte visste om just den reglen. Men självklart är det inte en felaktig ban för det är ju brott. Jag tror att jag valde att göra de beslutet för att jag började känna mig bättre på servern på nått sätt för jag äger en import för första gången och tå gick det ltie för snabbt och jag tänkte inte. Jag har sett när andra byter importer och köper så jag trodde det inte va något problem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit tidigare bannad på några dagar för att jag stod och burna på sjukhuset. Jag förstår de misstaget jag har gjort för vid sjukan finns det oftast skadade personer och då ska man inte hålla på och leka. Vill man leka får man åka där det inte finns några människor på öppen plats. Jag har efter den bannen blivit mer seriös när jag kör bil och verkligen tänkt efter när jag stannar på rödljus t.ex.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag kunde ha gjort annorlunda och kollat igenom just den regeln och kollat om man verkligen får göra så. Jag ångrar det skit mycket för jag har alltid haft ett stort intresse för fivem och gta5. Unive är en sån server som får mig en game boost och gör så jag verkligen vill komma tillbaka varje dag och rpa. Jag jobbar på Bäckhäst Luxury cars och jag tycker det är skit kul att komma tillbaka varje dag och jobba med kollegorna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, jag har lärt mig mycket av mitt misstag och jag vill aldrig mer göra om detta för halv mitt liv består typ av unive. Jag kommer hem varje dag efter gymmet och skolan och startar fivem gärna med ett gott intryck. I fortsättningen kommer jag verkligen sköta mig och inte göra massa dumheter för det är inte värt det. Man har tråkigt om dagarna utan att få komma in och rpa. Jag har läst alla regler om igen så nu har jag extra koll på vad man får och inte får göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår om ni nekar men jag ångrar det jag har gjort och jag vill komma tillbaka till spelet igen för jag tycker det är skit kul. Jag har altid supportat Unive och jag tycker det är den bästa rpa servern om det gäller rpa nivån och hur alla i staff teamet jobbar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka