Nekad kowalski_ | Beslut Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kowalski_

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Ditt discord namn: habeshh

Ditt Hex-ID: 11000014b181fba

Vad för typ av beslut gäller det? Detta beslut gäller indragen kriminell roll samt indragen medlemskap.

Vem/vilka tog beslutet? William.9 Berra1213

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag vet att staffsen drog min Krim roll eftersom att jag gjorde fel och hoppade ut och skjöt, detta inträffade eftersom jag var väldigt stressad då vi hade blivit skjutna mot vår bil hela vägen från plocket. Nu ska jag berätta hela händelsen jag och min vän i passagerarsätet var där vid plocket och skulle kolla om det var någon som var villig till att sälja sina kokainblad vi var där och sedan hade kollat det var ronja från hellrasiers och någon annan och dom ville inte att vi skulle köpa deras blad utan det plockade åt gänget. sedan var vi påväg därifrån jag körde bilen sen åkte och ser att 10 pers ungefär är i en stor SUV sen jag kollar bak de står där med 4 vapen i handen jag gasar och dukar samt rpar på att jag är yr eftersom de är guppiga vägar, vi åker och lyckas komma till bron med tur sedan dyker bilen som skjutit upp bredvid oss och hoppar ut jag hoppa ut samtidigt vi båda sköt men det blev som fearrp gjorde fel och är medveten om det ber om ursäkt och ska alrig göra om samma misstag var stressad i dåläget och det var varför allt detta inträffa så därför gör jag denna överklagan och hoppas på att jag kommer få tillbaks roller och göra om på nytt eftersom tycker att alla förtjänar en extra chans här i livet och göra om och bättre denna gång hade istället bara kunnat hoppa u och a upp händerna eller bara fortsatt köra och försökt få dom at sluta skjuta genom att använda de vi människor har som e starkt *rösten hoppas denna överklagan kommer gå igenom så jag kan visa vad jag verkligen går för ber om ursäkt mvh habesh.

Hur är beslutet felaktigt? Beviset är inte så riktigt felaktigt men jag tycker att om man kollar från flera perspektiv i detta scenario så kan man se att båda var ute och sköt samt hade jag en vän i passagerarsätet som var med och sköt och vi var 2 mot en så tycker att denna överklagan ska kunna gå igenom så jag får en extra chans som man borde få och göra om samt göra bättre ifrån mig kunde istället prata eller hoppat ut med händerna i luften har lärt mig det nu och kommer ej göra om samma misstag ifall man får en till chans.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachme...26ccfcf0509701d5fdf52166423c4a6d3a770822e17b&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka