kowalski | Whitelist ansökning [kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kowalski

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199064403795/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Kowalski#8986

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Sven sjöberg och är 40 år gammal och intresserad av motorcycklar. Sven växte upp i skåne och levde som vilken indevid som heldst. Tills han blev 20 då bestämde han sig för att flytta ut och ta tag i livet. Han började jobba inom komunen och arbetade tills han blev 40 då han hade vunnit på triss och köpt sig en fin motorcyckel. nu vill han gå med i en mc klubb för att visa sin fina motorcyckel men han vet inte att de är kriminella.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har redan upplevt rp,t utan white list och ville komma upp till en höre level med mitt rp och jag vill ha mer möjligheter att göra bättre rp eftersom att jag i princip spelar fivem varje dag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag är bra på att rpa och jag är erfaren när det gäller rp. Jag har också snart 200 timmar på fivem och jag vill kunna söka till kriminell och det är därför just jag ska bli whitelistad

Hur hittade du Unive? jag hittade unive/multistaden när den var rekomenderad för mig på listan och så har jag många vänner som spelar på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kriminell och vara med i ett mc gäng. Och att få min karaktärs namn stort/kännt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara unive och det tänker jag fortsätta göra

Tillbaka