Nekad Kottish | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kottish

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Vad är ditt discord namn? kottish

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Agust nilsson, Han är en kille som är engagerad i sport han älskar sport så som fotboll och annat, Agust har en dröm att bli polis nu när han har flyttat till unive staden han har en pålitlig bror som också har valt att gå samma väg i livet vilket agust tycker är väldigt roligt, hans bror heter kim nilsson, Agust har svårt att hitta kompisar och har alltid haft därför är han väligt glad att ha sin bror i stan, Agust är en snäll kille som just nu är arbetslös tyvär därför valde han att starta ett nytt liv i Unive staden, han föräldrar dog när Agust var 9 år gammal vilket har varit svårt för Agust då hans bror har fått vara den som uppfostrat honom men som tur är gick det rätt bra till slut då Agust blickar framåt och försöker bli polis, Agust hart rökt i 20 år och har ett milt alcohol problem vilket ledde till att hans fru valde att skilja sig med Agust, det var den svåraste tiden i hans liv men han har nu valt att ta tag i sitt liv på riktigt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra och seriös rp nivå, jag har rätt mycket erfarenhet av rp då jag har spelat det sen 2021 på olika servrar men mest engelska, jag kommer följa alla regler till punkt och pricka och spela så socialt som det bara går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innenär att man ska spela för att båda parterna ska ha det kul i scenarion och inte spela för att vinna scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, RDM- denna regel bryter man om man dödar någon utan anledning, VDM- det är när man använder sin bil som ett vapen, meta gaming denna regel bryter du mot om du tar information utanför ingame till ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja massor

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en snäll och seriös människa och det tror jag är bra för min del så jag kan använda de inom rpn.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad. Anledning: Du är bannad.
Du kan ansöka igen när din ban gått ut. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka