Accepterad Kottish | Ban Överklagan [Analytikern]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kottish

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199578757081/

Ditt Hex-ID: 1100001607837d9

Vad är din discord tagg?
kottish

Vem var det som bannade dig? analytikern

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för cp, men det var så att jag blev gripen sen skulle den polisen vara lite rolig och köra iväg mig sen så när han hade släppt mig så hoppa jag in i polisens bil och tog den visste ej att detta var ett regelbrott och lovar att inte göra om det hädan efter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev gripen i stan sedan inkörd till polisrernas garage då började jag slå honom och han tacklar mig när han ligger ner och då frågar jag vad han håller på me sen börjar han tjata i ooc att vi ska starta om scenariot då skriver jag nej och då kör han bort mig sen börjar han lala när jag är i handsfängsel och börjar krama mig och så vidare sen näör han släpper mig så hoppar jag in i bilen och då börjar han skjuta mig sen så åker jag mot polis stationen en sekund senare då ser jag han mitt på vägen och han står och skjuter och då körde jag på han men förlåt för detta det ska inte hända igen jag var så glad innan för min medlemskaps ansökan har precis blivit godkänd sen blev jag bannad för cp vilket inte var så kul menb fölrlåt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var nog jag som gjorde fel och jag ska inte göra om det det var min absoluta första ban och jag hade precis innan detta blivit trustad och jag vet att man ska rpa bättre då men jag gjorde bort mig förlåt sen vissst ejag inte att man inte fick ta tjänstebilar men det har jag i åttanke till nästa gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej detta var första.;)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara gått därifrån och sen hade det inte varit något mer med de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ta tjänstebilar och att inte köra på nån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Senast ändrad:
det är min första ban och detta kommer aldrig ske igen, fattar att det ser dåligt ut att bli permabannad första dan men jag lovar er att gå in och läsa reglerna en extra gång innan jag joinar servern igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka