Accepterad Kotten | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilscool009

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Kotten#0742

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samuel Nordqvist och är född 20 Oktober 1993 och är 26 år gammal. Han är vänlig men också väldigt bestämd. Samuel har växt upp med endast en förälder då hans mamma dog av bröstcancer när Samuel var 3 år gammal. Det har bildat ett stort trauma i hans vardag. Det har gjort så att han blivit diagnoserad med depression. Han gick i skolan som vanligt, men var ofta hemma pågrund av sin deppresion. Han var ganska lycklig i skolan fram tills 6:e klass, då behövde han byta skola pågrund av att hans skola inte hade högre årskurser. Väl när han då började 7:an blev han starkt mobbad, det gjorde så att han fick hemundervisning, och aldrig var i skolan. Detta pågick ända fram tills studenten, då han slutade skolan. Men han kom ut med alla A, trots sina trauman. Han hade trots allt hemundervisning. Efter det gick han på Örebros Univeritet, för att fortsätta plugga till sjukvårdaer. Samuel har en flickvän som heter Elin och med henne har han även 2 söner, David och Neo. Samuel har bott i Örebro hela livet men flyttade till denna stad för att hitta ett jobb för att kunna försörja sin familj som har det väldigt svårt. Samuel spelar fotboll ibland ute på gården men inte i ett lag som han gjorde förut. Nu söker han jobb som sjukvårdare och tänker sig att försöka hitta ett hem i staden och sen flytta hit med

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med för rp är en allmän hör rp nivå ifrån min sida och inget sug för makt rp är absolut inte kul. Det jag kommer sträva efter här på servern är då att man ska känna att alla parter ska tycka att det är roligt när man gör scenario med dom varken om man förlorar eller vinner scenariot. Jag kommer använda mig utav en allmän hög och stabil nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rp för att alla parter i scenarion ska känna att det var roligt ändå om man förlorar eller ej. Inget sug för makt eller tråkig rp är inget för mig. Ifrån min sida strävar jag efter en hög rp nivå och det är det jag kommer bidra med här på servern. Tex Man ska ge poliserna osv en ärlig chans där båda parterna känner att de va kul ändå om man vinner eller förlorarar ett scenario. Att vinna är inte allt och inget som jag kommer sträva efter. Kommer bidra så bra rp som möjligt eftersom jag vill ge er en ärlig chans

Hur hittade du Unive? genom serverlistan

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka