Accepterad Kottemann | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kottemann

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198363122114/

Ditt Hex-ID: 1100001180319c2

Vad är din discord tagg? Kotteman#2930

Vem var det som bannade dig? eddie braham

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du får inte köa över 90 i staden och du rpar inte på din skada

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade skadad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare skulle åka till båbolaget och köpa båt. På vägen ditt så kör jag i typ 250kmh. När jag var utanför marjalisas typ så glitchade jag ner i marken och sen flög bilen upp i luften och jag landade och flög in i en väg. Sen tänkte jag hoppa ut ur bilen och lägga mig som att jag typ flög ut ur bilen men när jag hade kommit ut ur bilen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På ett sätt så var det fel av mig att köra så fort. Men jag tycker inte att man ska bli bannad i 15dagar för en bugg. JAg förstår om jag ska vara bannad men själv tycker jag att 15 dagar är frö mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? För det första hade jag inte kört så fort sen skulle jag nog inte hoppat ut ur bilen utan typ gjort /die eller /me svimmat. Då det var en så stor krock så tror jag inte att man kunde ha överlevt det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. när jag itne längre är bannad kommer jag tänka mer på hur jag rpar och att ta det lugnt när jag kör.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka