Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten
Vad heter du IRL? August
Vad heter du på discord? Kotteman#0258
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? sen sommar 2021
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att personalen har rätt kompetens och färdigheter är viktigt för att autoexperten ska kunna växa och utvecklas. Genom att hålla i utbildningar kan jag hjälpa personalen att utveckla sina färdigheter och bidra till Autoexpertens framgång. Jag kommer alltid vara trevlig mot mina anställda samt kunder och göra att autoexperten är en plats där man kommer och blir bemött trevligt. Jag kommer sätta upp tydliga mål för min personal så att e har något att kämpa för
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd på autoexperten samt erfarenheter inom chef arbete. Jag har varit biträdande på trygghansa en gång i tiden.
Hur ofta kommer du vara inne? 2-5 timmar på vardagar 4-7 timmar på helger
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Självklart
Vad heter du IRL? August
Vad heter du på discord? Kotteman#0258
Hur gammal är du? 15
Hur länge har du spelat på Unive? sen sommar 2021
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer se till att personalen har rätt kompetens och färdigheter är viktigt för att autoexperten ska kunna växa och utvecklas. Genom att hålla i utbildningar kan jag hjälpa personalen att utveckla sina färdigheter och bidra till Autoexpertens framgång. Jag kommer alltid vara trevlig mot mina anställda samt kunder och göra att autoexperten är en plats där man kommer och blir bemött trevligt. Jag kommer sätta upp tydliga mål för min personal så att e har något att kämpa för
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd på autoexperten samt erfarenheter inom chef arbete. Jag har varit biträdande på trygghansa en gång i tiden.
Hur ofta kommer du vara inne? 2-5 timmar på vardagar 4-7 timmar på helger
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? Självklart
Senast ändrad: