Nekad kotte911 | Medlem ansökning [Nwllye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kotte911

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? Vad är ditt discord namn? Kotte7#5905

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Hej jag heter åbäket efter nosen och jag är en 27 årig man som är född ute på land och när jag fyllde 24 år flyttade jag in till stor staden i hopp om ett bättre liv bort ifrån min pappa. Jag är en väldigt ambitiös man och jag siktar på att bli en väldigt väl respecterad person i den kriminella världen. Jag började med små brott redan när jah var 12 år gammal, dessa små brotten inkluderade bland annat snatteri, stöld och olaga hot. När jag var liten blev jag slagen av min pappa pågrund av alla mina problem med polisen, min pappa drack ofta efter jobbet på grund av att min mamma lämnade min pappa när jag var endast 2 år gammal och sedan des har min liv bara gått i en nedåt spiral vilket var en till anledning till att jag flytta in till stor stan. Jag har också haft stort intresse för fordon då min farbror hade en bilverkstad där jag spenderade mycket tid av min fritid som ung. På fritiden gillar jag att köra bil med vänner eller göra små jobb för extra cash som att till exempel att plocka svamp eller vaska guld.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat på unive ett tag nu men tänker att jag vill ta det ett steg högre. Jag kommer bidra med humor och trygghet för personer på unive. Jag kommer ge folk komplimanger till folk och ge folk skjuts om de behöver. Jag är en social typ med ingen ide för att orsaka failrp eller trolling och kommer Rp:a seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska rpa för egen vinst, man ska kunna rpa för motpartens skull i scenarion.

Hur hittade du Unive? Vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka