Accepterad kotte911 | Medlem ansökning (j4na) [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kotte911

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Kotte7#5905

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Åbäket flyttade in till storstaden i hopp om ett bättre liv, bort från slummen. Åbäket är väldigt ambitiös och siktar på att bli en väldigt väl respekterad person i stan. Han började med små brott redan när han var 12 år gammal, dessa små brotten inkluderade bland annat snatteri, stöld och olaga hot. Dessa blev såklart prickar i registret, men han försöker göra gott i hopp av att bli en god man. Han blev illa behandlad av sina föräldrar, vilket ledde till att han inte ville vara i hemmet. Han hängde ute mycket på kvällarna, vilket sedan ledde till att han träffade dåligt folk som influerade Åbäket. Åbäket har också haft stort intresse för fordon då min farbror hade en bilverkstad där han spenderade mycket tid som ung. På fritiden gillar jag att köra bil med vänner eller göra små jobb för extra cash som att till exempel att vaska guld. Åbäket vill också få ett bättre jobb med stadigare och en mer säkrad framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att det bästa sättet att skapa en rolig miljö är att följa reglerna och uppmuntra till bra rollspel. Jag vill också att alla ska ha kul, och att skapa en positiv atmosfär är väldigt viktigt för mig. Jag vill inte att folk ska spela för att vinna, för det skulle skada RP i ett scenario. Dessutom vill jag se till att alla scenarion har hög RP, detta är väldigt viktigt för mig. Min karaktär är väldigt social, vilket gör att jag kan framföra rp som inspirerar människor..

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för egen vinst eller makt, alltså att man gör det kul för alla. Man måste kunna rpa för att motparten ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Vänner, youtube.

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka