Accepterad kotte | Ban Överklagan [Deeypz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kotte

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152679948

Ditt Hex-ID: 11000014712cc0c

Vad är din discord tagg? Poppy#8664

Vem var det som bannade dig? Deeypz

Hur lång tid var din ban? 24 h

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det är mot reglerna att ta tjänstefordon såsom t.ex en polisbil. Det är lalligt och emot sunt förnuft eftersom som normal person skulle man inte ta en polisbil som står öppen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en polis som var och höll koll på mig när jag stod i gruvan för att vakta från kriminella. Sedan kommer en svart bil med tonade rutor medans jag står och hackar och han kör runt lite och skrämmer upp mig, men jag fortsätter hacka eftersom en polis står och vaktar. Sedan drar svarta bilen iväg. 2 minuter senare kommer en unive bil, men jag tänker fortfarande att jag är säker eftersom jag har en polis som vaktar, så jag går fram och pratar med honom, men han tar ut vapen och hotar mig. Eftersom jag blir rädd springer jag automatiskt därifrån till polisen för säkerhet. Polisen skjuter tillbaka, men polisen blir nedskjuten och de kriminella kommer fram och hotar mig. Sedan dumpade han mig död i gruvan. Medans jag ligger död kommer förstärkning från polisen och hjälper mig och andra skadade polisen. Efter jag varit på sjukhuset får jag syn på en polisbil på parkeringen och jag går fram och frågar vad som hänt eftersom jag glömt det. Men ingen var i polisbilen och den var igång. Så jag tog bilen för att snabbt ta reda på vad som hänt. När jag var på vägen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var ingen felaktig ban. Jag förstår helt och hållet att det jag gjorde är fel och tänker inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett flertal gånger, men det var länge sedan och jag har inget minne av mig vad jag gjorde för att få dom. Men troligen är det för att jag var väldigt lallig. När jag började på servern visste jag ej vad allting handlade om och inte hade jag läst reglerna. Men nu tar jag mitt rp seriöst och tänker bli medlem på servern för att vidareutveckla min rp såsom så att jag kan skaffa ett jobb.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ingen alls anledning till att ta polisbilen och därför hade jag kunnat ignorera bilen och ta min egna bil från garaget. Jag förstår nu att det är väldigt oseriöst att ta en polisbil utan någon rp bakom det som t.ex i ett stort scenario, men då ska det absolut ske med sunt förnuft.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Jag kommer nu ha sunt förnuft och reglerna i tanken och därmed tänka efter innan jag gör saker, och speciellt saker som jag är osäker på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din Bann överklagan har godkänd.
Tråd flyttas till Bann överklagan - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka