Nekad kottbolle | Medlem ansökning [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kottbolle

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199069804609/

Vad är ditt namn i verkligheten? Zion

Vad är ditt discord namn? kottbolle#6796

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Svensson(1998-11-10) han är från göteborg. Hans familj hade inte mycket pengar när han var liten men han var fortfarande glad och tacksam för allt hans föräldrar gjorde och tänkte inte på pengar så mycket. Men när han fyllde 10 år flyttade han till skåne för att hans pappa hade fått jobb där med bra lön. Johan blev ledsen först och ville inte flytta men när han insåg hur mycket det betydde för hans familj så tänkte att det inte skulle vara så illa. Johan gick och sa hejdå till sina kompisar och sprang hem för att packa. Han packade sin väska och åkte ner till skåne. När han kom fram så kom han till ett jättefint område med fina villor och radhus. Hans pappa hade fått ett radhus som dom kunde bo i tills han hittar något eget hus. Redan någon vecka efter så började Johan i en skola i skåne. Johan var ganska pratsam av sig så det var inte så svårt för han att skaffa vänner. Han kände sig hemma där han fick bra mat och bodde fint. Allt kändes bra tills han några år senare flyttade till göteborg igen och då var han 17 år. Han bodde i göteborg tills han var 21 och Flyttade till UNIVE.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har spelat mycket på Unive på senaste och känner för att vara mer fri på servern och Kunna jobba och göra det jag känner för. Kunna utveckla och reagera på andra bättre sätt som passar scenariot. Kommer med bra och rolig RP till servern. Inga regelbrott, har sunt förnuft,

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern verkade rolig och har en stor mängd spelare och ett aktivt Staff team. Bra scripts och allmänt bra server enligt mig

Hur hittade du Unive? Streamers och många vänner som spelar på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Lära känna min karaktär bättre och hur han skulle reagera i olika situationer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli vän med många på servern. Skaffa en bra inkomst källa med bil och hus. Ksk bli krim på servern, Få/skaffa lite bättre jobb där man kännar mer pengar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte just nu, Unive är den enda servern som verkar rolig för tillfället. Och det som gör det så unikt och rolig är att det är många online och mods/staffs som bannar folk som bryter regler

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår

Tillbaka