- Meddelanden
- 203
- Reaction score
- 9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199591927369/
Ditt Hex-ID: steam:110000161412e49
Vad är din discord tagg? kostyzzy
Vem var det som bannade dig? tror limpis
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att jag skicka en sak i disord på en youtube video och fråga om det va han sen så banna han mig.......
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja för att jag skicka en sak i disord på en youtube video och fråga om det va han sen så banna han mig.......
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fan vet jag fråga han
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. men ja
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte skicka pms till limpis
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte skicka nåt till limpis
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej
Ditt Hex-ID: steam:110000161412e49
Vad är din discord tagg? kostyzzy
Vem var det som bannade dig? tror limpis
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för att jag skicka en sak i disord på en youtube video och fråga om det va han sen så banna han mig.......
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja för att jag skicka en sak i disord på en youtube video och fråga om det va han sen så banna han mig.......
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fan vet jag fråga han
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. men ja
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte skicka pms till limpis
Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte skicka nåt till limpis
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej