Nekad kostet | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kostet

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199236572461/

Vad är ditt namn i verkligheten? andreas kostet

Vad är ditt discord namn? kostet

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 1998

Berätta om din karaktär. han heter kenny nillson och är 31 år och har en lillebror som är 25 år och kommer från norrland och har haft en tuff uppväxt med en pappa som gjort sexuella övergrepp och mycket alkohol , när han blev äldre sa spöade han sin pappa för allting som hänt , så nu är han väldigt rädd för närkontakt och väldigt rädd och försiktig med allting i livet , han är även intresserad av både killar och tjejer och visar även det väldigt tydligt , spelar gärna upp alla sina pengar för att hoppas att han vinner tillbaka allt men oftast så går det väldigt dåligt , även väldigt deprimerad men han känner för en nystart i livet han vill börja jobb men då han aldrig i sitt liv haft ett jobb så kommer det bli väldigt svårt för honom att börja jobb med väldigt svagt psyke så han förstår inte alltid dom andra personerna , han går oftast på tunga droger för att klara av dagen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Den här servern känns rätt för att kunna utvecklas och ge ett bra rp till dom andra så folket har kul så jag ger allt, tror att folket kommer uppskatta mitt rp
har bra humor och känsla för rp då jag kollat väldigt mycket streams på andra som spelar så har förståelse hur det går till , och vill skapa bra scenario för att ha kunna ha kul och ge glädje till andra spelare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp. Alltså att jag sprider lycka i rpn och att jag sprider min bra erfarenhet till servern som jag antar att den redan har men varför inte och kunna komma med tips för att bli en bättre server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan t.ex skydda någon från att bli rånad eller dela samma yrke och tjäna pengar tillsammans o samtidigt som man lär känna varandra i spelet bygger man en relation med personen vilket är fantastiskt i ett RP och att man inte gör scenarion för sig själv och bara vill vinna så man rpar att det ska vara kul för båda inte bara för sig själv man måste tänka efter ol det verkligen är så kul för den andra också

Hur hittade du Unive? hört mycket om er på andra streams

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka