Nekad kostastassopoulos10@gmail | Medlem ansökning [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kostas

Vad är ditt discord namn? chico#3228

Vad är ditt födelsedatum? 20 01 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Eban han är född här i Sverige men hans päron är födda i Spanien. Ebans föräldrar dog i en bilolycka när han var 7 år därför bodde han med sin farbror. Han farbror jobbade som polis och Eban tyckte det var Kul när farbror kom från jobbet och bärettade om vad som hade hänt på jobbet. Nu är Eban 22 år och han har nyss tagit polisutbildningen men just nu söker han ett polisjobb här i stan.

vad gillar Eban att göra på sin fritid?

han gillar mycket att köra bil så på si fritid brukar han köra runt till olika ställen för att ta en fika.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra rp nivå och att jag följer alla reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag ska rp:a som att det är ett verkligt liv och även ifall jag inte vinner scenariot. t,ex ifall jag bli jagad av en polis så kan jag bli trött så att hen fångar mig och så ska jag ska ge alla personer samma möjligheter

Hur hittade du Unive? jag har kollat mycket på youtube om unive för att alla mina vänner har tipsat mig att unive är en grym rp server

Senast ändrad:
Nekad utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP,Berätta om din karaktär.

Din medlemskap ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka