Accepterad Kostass | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kostass

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kostasthriskos/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kostas

Vad är ditt discord namn? Kostass2022#2912

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär är uppvuxen i grekland jag hade husdjur och det va en hund valp den va liten men sedan efter några månader så dog den så blev vi ledsna. Men efter det när jag blev 5 år gammal så fick jag min mobil och älskade att spela olika spel på den men, Nu spelar jag fivem och älskar spela fivem det är min favorit och ha alltid älskat spela det och att det är så kul och blir jätte glad att träffa nya vänner här och spela med varandra och att ha och visa respekt snäll visa bra sida och visa glädje jag är snäll person och att min karaktär har alltid älskat polis och gör det fortfarande och kommer alltid gilla det och att träffa nya vänner alltid det är klart det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Först så kommer jag bli polis och att försöka bli högre uppsatt som det och att hjälpa servern och att sköta det bra och jag vet mkt inom det och kommer att alltid vara snäll och ha respekt och att jag vill att alla ska kännas sig trygga på servern och jag vill att bli bra inom mitt yrket och det kommer jag jobba som hela mitt liv för att älskar det jobbet och denna servern för att det är social rp här och många inne på servern och man hittar många vänner och hänga med dom och känna dom och att ha kul med varandra så kommer vi bli stora tillsammans och att hjälpa alla här och ha roligt och kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att alla personer ska kännas sig bra i servern och alltid vara snäll och glad och jag kommer börja jobba som polis och tänka på mitt jobb och vara stolt och glad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela scenario bra inte göra något fel eller bryter mot någon regel man ska göra det bra och tydligt och spela med alla

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar här och då ville jag också börja här för trivs här bra

Vidare till muntlig intervju, lycka till. Obs du har 48 timmar på dig att ta din intervju.

Tillbaka