Accepterad Kostas19 | Medlem ansökning (Saman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostas19

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kostas

Vad är ditt discord namn? Kostas#2912

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Hej jag är uppvuxen i Grekland samt har älskat att spela olika tv spel och sånt jag har alltid haft intresse och vara ute med vänner och äta på resturanger och ha trevlig och däremot jag är snäll och har respekt mot alla mina vänner jag är väldigt seriöst när det kommer till unive och har spelat jätte länge Fivem typ 1000 timmar på det och jag gillar att skratta när det blir roligt och vill verkligen kämpa och komma in i ett yrke som jag är trygg på och kommer verkligen kämpa för men det får vi se hur det går och jag blir oftast arg när någon säger emot mig och duma saker men det brukar inte hända och jag vill verkligen komma tillbaka hit för rolig rp och social med alla mina vänner och jag har alltid haft intresse om att sälja bilar och kunna ha det bra och bilförsäljare och kunna ha många bilar och ha det bra i livet som och kunna hålla bra rp nivå

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna vara jätte aktiv ha väldigt bra rp nivå mot alla jag är väldigt seriöst grabb och kommer kunna göra roliga scenario och det kommer tycka om mig så mycket för jag är rolig att rp med och kommer skapa många roliga scenario samt felfria scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha rolig och att man ska inte spela för pwg 2 man behöver it vinna alla scenario för att fortfarande ska vara kul

Hur hittade du Unive? Mina vänner spela här

Godkänd, Vidare till muntlig intervju!
Du har på dig 48 timmar att ta intervjun.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka