Inaktuell Kostas19 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kostas19

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kostas

Vad heter du på discord? Kostas#2912

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag kommer kunna vara aktiv och kunna svara på många ansökningar samt ta intervju med folk har alltid haft intresse att kunna få in så många spelare på servern och att det kommer att trivas här och jag önskar att alla mår bra när det kommer till servern och stanna kvar jag vill bli en del av teamet för att lägga min tid och få in nya medlemmar hela tiden som vill verkligen spela här jag har tröttnat lite på rp och vill fokusera mest på servern och kunna bidra med mycket och kunna ta så många intervju jag kan och läsa många ansökningar och kunna bli stora här på servern och jag är väldigt seriöst när det kommer till medlem ansvarlig för man ska inte skratta när man lyssnar på folk intervju man ska vara trevlig och ha bra ton och vara snäll och visa sitt bästa att man kan bete sig bra

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer kunna läsa många ansökningar samt ta intervju och jag är snäll mot alla och har bra ton mot alla folk jag vill bli en del av servern och kunna få in så många jag kan till servern och kunna ha det roligt mitt mål är att kunna at så många intervju och ansökningar så mycket jag kan och hinner och vill verkligen att folk ska köra här och trivas jag är väldigt seriöst när det kommer till det här jag vill kämpa och bli stor här på servern

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk trevligt bra ton inte förstör på intervju lyssna på personen och inte skratta ge honom respekt man ska alltid vara snäll för då får man fler vänner jag gillar alltid att vara snäll mot folk och ge det en chans och kunna låta personen prata utan att man stör honom eller nått liknade

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Medlem skulle vara att man ska alla grundregler det är det viktigaste inom rp för det är en bra roll inom rp och för att ha rollen ska man visa respekt ha bra ton och sprida kärlek och man ska hålla en hög rp nivå och inte tramsa eller nått liknade så blir det rolig tillsammans

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna alla grundregler bete sig inte bara slås kunna hålla roliga scenario samt spela med olika personer alltid ha det roligt försöka komma in på ett yrke jobba sig uppåt typ sånt där

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att man skulle kanske läsa ansökningarna lite noggrant kolla igenom det att det är seriöst ansökan kunna regler ha respekt och inte bara gå igenom det på 1 sekund man ska kolla noggrant och inte kopiera andras ansökan om han har blivit nekad eller vad som man ska alltid visa respekt mot den som tar intervju och lyssna bara och vara seriöst till den som tar den och man ska veta om personen kan reglerna bra och tydligt för att medlemmar påverkar servern det är typ som än del av servern

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag aktiv 10 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka