Accepterad Kossann. | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kossann.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Kossannn.

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Gunnasson han är 24 år, Karl har bott i staden förut men sen flyttade han ifrån men nu vill Karl bli medborgare i Unive för att han gillar staden mycket som sagt är 24 år och ar bott här han är mycket van hur det funkar här och älskar den är staden. Karl är ifrån Sverige, Stockholm men när han var 6 år så flyttade han hit för att hans föräldrar fick jobb i staden Unive Karl har några intressen han älskar att spela Video spel, gå på gymmet och han gillar att röra på sig. Karl är en väldigt snäll person verkligen älskar att hjälpa till och hjälpa folk men Karl haft en depresion när han bodde i Stockholm, han blev mobbad och hade inte så många vänner. Så det gick lite dåligt i Stockholm och han mådde inte så bra. Men när han flyttade till Unive mådde han bättre han kom ut tillräckligt han fick nya vänner och kontakter och han kunde dagligen va med folk. Karls dröm är att Jobba på Securitas och därför vill han bli medboragre och men han vill också jobba på Securitas för att han tycker om att hjälpa folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill inte vara en speciell person, en vanlig person på Unive, laglig och allt annat. Jag kommer göra mitt bästa på att RP på den här servern så att alla kan ha en trevlig stund.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan inte alltid vinna i nånting, utan att ibland låta motståndaren vinna ochså någon gång för en mer realistisk upplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Man får inte döda någon utan anledning, varje gång man ska döda någon måste man ha en anledning. CopBait: Man ska inte dra till sig onödig uppmärksamhet av poliserna. CombatLogging: Man kan inte bara lämna för att undvika en situation eller liknande, T.ex för att undvika att dö av någon eller något. (om man ska lämna behöver man typ ha en anledning)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört lite på PenguinRP, jag körde inte så jätte mycket men har lite erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill verkligen inte bli bannad pga failed rp, eftersom detta är den bästa servern jag hört om och hittat.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka