Nekad kossan | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kossan

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198864554054/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar

Vad är ditt discord namn? kossan #1337

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Bakir och hans intressen är bilar, äta hamburgare och hänga med vänner. Han flydde till Sverige från Somalia med sin familj till Sverige där han började plugga. Ali är ofta ganska glad. Alis pappa dog efter att han blivit skjuten i hemlandet Somalia så när någon pratar om hans pappa blir han väldigt nerstämd.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker om erat community och jag vill börja rpa här

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är hög rp nivå, mycket sköna människor och bara allmänt ett härligt community

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om den plus att servern är väldigt stor så man har ju sett lite på streams.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara roligt för alla och för mig

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag vill bli gäng kriminell som inte bara skjuter överallt och som har en hög rp nivå och som har väl planerade scenarion

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte någon rp server annars kör jag typ turf wars servrar som t.ex 100 k or die

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka