Nekad kosomak | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kosomak

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197974371522/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Charmota#7700

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 1994

Berätta om din karaktär. Jag heter Elias och jag kommer från Irak, jag levde ett fattigt böndar liv tillsammans med min familj, ( jag var 10 år) tills Usa kom in och ändrade allting för oss, jag o min familj vart tvungen att gå med i armen och ge vårat liv för landet. Jag är den ända som lyckades ta mig ut från landet 10 år senare, jag vet inte vart min familj är eller om dom ens lever, det ända jag vet är krig, blod, slåss men jag försöker vända mitt liv och ta mig någonstans och göra något av mitt nya liv. Jag försöker lära mig det nya samhället och är upp till alla utmaningar, jag lär mig svenska och försöker gå legit och göra något av mitt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra mycket med min karaktär, exempelvis olika tjänster till folk, massa med drama och även skaffa många vänner där. Jag tycker att min karaktär kommer bidra med mycket på servern, just därför ska jag bli medlem på Unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive verkar vara en riktigt bra server som har otroligt bra roleplay, även att det är den största svenska roleplay servern på FiveM.

Hur hittade du Unive? Genon mina vänner då jag tidigare prövat lite på engelska servar o ville köra på en svensk

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli bättre på rpa och lära känna nya vänner samt spela med mina och helt enkelt ha kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha roligt, att folk får lära känna min otroliga karaktär och att låta fantasin flöda i servern med min karaktär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Nekad, Utveckla din ansökan, Finns ej på discord.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka