Accepterad kosomak | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kosomak

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197974371522/

Ditt Hex-ID: 110000100d73cc2

Vad är din discord tagg? Charmota#7700

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: fail rp vdm ~Quirkz303. Återstår: 4 dagar 1 timmar 39 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom trodde jag körde bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person skulle skjutsa mig till piren från sjukhuset som sedan råka köra på en person i garaget vid torget, efter de skrev personen i ooc miss som jag antar betyder oj förlåt eftersom jag är ganska ny i den här servern, efter det blev jag bannad för det, som sagt det var inte jag som körde utan personen jag frågade för skjuts av

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag gjorde inte fel eftersom det var inte jag som körde och frågar du mig så var det en felaktig ban, jag köper om jag blev sparkad eller avstäng 1 timme eller något bara för jag satt brevid men avstäng på 5 dagar för något jag inte gjorde känns fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev avstäng på 1 timme för några dagar sen för SS som sedan visade sig vara fel då personen som gjorde det bannade fel person, han tog bort den då en kompis skrev till han i ooc direkt efter och han hävde avstängningen direkt efter annars utöver det har jag blivit sparkad ett par gånger men inte avstängd så som jag minns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske skulle ha kunnat hoppa av bilen efter och sagt ifrån men eftersom personen råkade köra på den andra personen o sedan skrev miss i ooc så antog jag att det var okej men jag hade aldrig en chans ens att göra något annat då från att personen blev påkörd o att jag blev bannad tog det knappt 10 sekunder så känns lite svårt att kunna göra något åt situationen på så lite tid

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka