Accepterad Koskenkorva Salmiakki | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koskenkorva Salmiakki

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452394633/

Ditt Hex-ID: 11000011d554a89

Vad är din discord tagg? Drxppy_Cliffz#3158

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det står skickar äckliga och snuskiga bilder i jobbappen. Det var ett halvår sedan det skedde, det var inte jag som var under kontroll av datorn då, utan det var min jobbiga kusin vid namn Leo.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte vad som skedde precis innan jag blev bannad, eftersom att jag inte hade kontroll över datorn eftersom det var inte jag som spelade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår ifall det var något olämpligt som skickades och då förstår jag varför jag blev bannad, men det var inte jag som skickade utan min kusin Leo. Jag hoppas du kan unbanna mig och att vi kan ta en andra chans och jag ska fortsättningen inte låta Leo använda min dator

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, ett par 10+ gånger, men många av de bannen är mest servervakter eller att man har råkat köra på någon genom D-Sync.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle i första hand inte låta han använda min dator och det ska jag i fortsättningen inte låta honom att använda datorn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska vara försiktig med vem som använder min egendom för att de kan göra grejer som inte är okej, vilket jag har lärt mig eftersom att jag blev bannad på en server som jag verkligen tycker om. Jag hoppas vi skaka hand på detta och jag lovar att något liknande aldrig kommer ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka