Accepterad KorwaBober | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KorwaBober

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? antedao69

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Andersson och är 22år gammal, han kommer ifrån Uppsala han har sedan barndomen varit intresserad av det kriminella och sedan gick med i det själv, började litet med att springa åt ett större gäng seden var han ute efter något större och då fick sitt första stora jobb han skulle hämta en stor mängd droger men vid platsen han skulle hämta det på gick något snett deras rivaler hade fått reda på det. det blev en skjutning mot mig och flera i gänget men jag klarade mig nu försöker jag bara ta mig ur kriminaliteten och ge mig på ett intresse jag haft länge för bilar och vad man kan göra med dem. den där skjutningen gjorde även att jag är väldigt försiktig av mig och inte tar några förhastade beslut, min mamma är rädd för att det ska hända mig något mer men kommer från en fattig familj och måste endå göra vad som krävs för att hjälpa till så att det finns pengar och mat till dem. Men försöker endå komma ifrån det kriminella och försöka få en utbildning så jag kan jobba som bil mekaniker så jag på ett lagligt sätt kan få mat och pengar till min familj

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och unik RP till unive roleplay, kommer även vara mycket aktiv och skapa bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna scenariot och att motpartnern ska åxo ha kul och vinna ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag vet vad grundreglerna RDM VDM NLR,COP BAIT och liknade. RDM betyder att man inte får döda någon utan att ha ett bakomliggande scenario, VDM då använder man sitt fordon som ett vapen, NLR att man inte får komma ihåg vad som hänt om ingen har berättat det för mig in game och COP BAIT är att du vill ha polisens uppmärksamhet och försöker få ett snutjag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja lite har även på kollat mycket på stremms och spelat en del med min bror.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka