Nekad KorwaBober | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KorwaBober

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? antedao69

Vad är ditt födelsedatum? 15 Januari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Axel Andersson som är 22 år och uppfödd i Sverige Göteborg. Som person är Axel inte för snäll men inte för dum med det menas så lyssnar han på personer och bryr sig om många men när han ska göra någonting gör han det rätt. Åke kan bli lite irriterad ifall inte folk lyssnar på honom och gör exakt motsatta saken av vad han sagt. Han kommer från en familj där hans pappa var med i ett nätverk som gjorde mycket hämskt som han har fått höra och massa andra grejer. Som ung har han sätt mycket, pengar, vapen samt droger. Detta har lätt till att han haft en ganska tuff uppväxt och inte haft så lätt i skolan. Nu när han är vuxen håller han på med kriminalitet men på sidan av det gillar han att spela tv spel. I denna staden har han just nu inga vänner men han är mycket bra på prata med andra och dra in sig i samhället. Han har ett par coola bilar som en lambo som han har trimmat rejält, just nu har den 1430 hästkrafter men han jobbar fortfarande på den nästan dag in och ut. Han gillar också mycket gammaldags bilar. Han bor i ett stort Hus som är gjort i gammaldags trä och sten. Han har mycket energi så han är uppe många timmar om dygnet och jobbar. Tidigare i livet har han försökt att ta sig ur kriminaliteten men det går typ inte, han har märkt att han kommer vara kvar i de hela livet..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med i Unive är att skapa en så bra så möjligt rollspels miljö, det mesta är för att skapa bra och verkliga scenarion för att förbättra rollspels upplevelsen på Unive på ett bra sätt. För att jag och andra ska få en bra och rolig upplevelse på Unive Måste vi alla på serverern försöka att hålla ett rollspelande som är så seriöst och värkligt som möjligt. Där med att rp:a så bra man själv kan så dem andra spelarna tycker att det blir roligt och förtsätter att spela

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man kan förlora ett scenario utan att man blir sur och hoppar support för att klaga på staffsen att dom gör fel saker . och det kan vara folk som går på makt och pengar hela tiden och det ska man inte göra man ska ha social rp bra inte bara råna hela tiden vad kancke gör. Och sen då om nån polis griper dig på en bankrån eller butik rån och sen om polisen han föröker att ta dig så- behöver du inte sjuta polisen det är mycket fel lyssna på polisen vad dem säger. Och jag tycker att folk ska inte sjuta hela tiden man måste följa reglerna vad staffsen säger.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja RDM Du hamnar i bråk med en person, du väljer som första utväg att slå ner honom istället för att prata dig ur bråket., NLR Du har blivit kidnappad vid ett gänghus, du blir avrättad. Efter din återuppståndelse går du och berättar vem som avrättade dig. Du har blivit kidnappad vid ett gänghus, du blir avrättad. Efter din återuppståndelse går du och berättar vem som avrättade dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? inte så mycket men har kollat mycket på stremms och spelat en del med min bror.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? sett mycket om servern på strem och den ser rolig ut och kommer ge ut en bra RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka