Nekad Korvstroganoff33 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korvstroganoff33

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? korvstroganoff33

Vad är ditt födelsedatum? 29 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Bengtsson. Han är 22 år gammal. Karl Bengtsson största intresse är att köra bil. Karl bar på ett tungt bagage från sin barndom. Uppväxten var präglad av brist på kärlek och stabilitet, med föräldrar som kämpade med alkoholism och en miljö fylld av kaos. I skolan kände sig Karl ensam och osynlig, och som tonåring föll han ner i en destruktiv spiral av missbruk. Men mitt i mörkret fanns en gnista av hopp. Med stöd från vänner och terapi började Karl långsamt läka sina sår och hitta vägen tillbaka till ljuset. Idag är han en symbol för överlevnad och hopp, en påminnelse om att även de mest trasiga själarna kan finna vägen till en ljusare framtid. hoppas det kommer vara en bra server för min karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara väldigt aktiv och skapa scenarion som är roliga för båda parter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte bara ska spela för sin egen vinst och vinna alla scenarion att man istället ska låta den andra parten vinna i vissa scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm det är Vehicle death match det är nar man använder ett fordon som ett vapen. NLR det är new life rule det innebär att efter man har dött i ett scenario får man inte komma ihåg vad som hänt tex om man blivit skjuten. Fearrp det är när man inte är rädd om sitt liv tex om någon riktar pistol mot en och man inte håller upp händerna och gör som personen säger.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat Vation ett tag nu men kände att jag ville byta till en annan server pga att jag trött på servern och vill testa något nytt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning samt "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka