Nekad korvnisse08 | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

korvnisse08

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? korvnisse09

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Luigi Russo. Luigi är en 21 årig kille som är 182cm lång och kommer ifrån Italien. Han är snäll och en rolig person som älskar att laga mat och att äta pizza och pasta. Han har mycket kompisar men han har bott i staden i ett år och ännu inte funnit ett jobb. Han haren tuff familje situation då han inte har någon kontakt med någon i familjen pga en familje fejd. Han har det för tillfället tufft med ekonomin men han försöker att fixa så den blir bra, han är då beredd att göra ganska mycket för en slant. Som liten blev han mobbad i skolan och han funderade en period på att inte leva längre. Men han lyckades ta sig ifrån detta och är för tillfället en fattig men glad person. på grund av att han har haft en så jobbig uppväxt så har han börjat hänga med fel folk och han har kommit över på den kriminella sidan, från att han hade polisen som sin största förebild är det nu hans största fiende. Luigi känner sig ofta väldigt ensam eftersom att han inte har någon familj, men han känner sig också konstant stressad eftersom att han är jagad av en mafia som vill honom illa. Annars så tycker han mest om att åka bil och att kolla på TV, men han har också ett stort intresse för vapen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att vara med i många senarion. Jag kan tipsa många av mina kompisar att komma med i Unive. Jag är kreativ och kan därför komma på roliga senarion. Jag spelar också så att det blir kul för alla, inte bara så att jag tycker att det är kul. Jag är också en seriös rpare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motståndarens vinst i ett scenario innebär att inte bara fokusera på att man själv ska vinna allt hela tiden, att man jobbar lite för att även den som man vill motsattsen till också har en chans att vinna t.ex en skottlossning eller förhandling.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått reglerna. Några exempel är t.ex att alltid visa respekt och inte använda kränkningar. Att använda sunt förnuft, alltså du ska agera som att det va verkliga livet. Du ska inte prata som att din karaktär vet att den är i ett roleplay.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte riktigt, jag har spelat på en server innan för ca 2 år sedan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju,du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka