Nekad korvnisse08 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

korvnisse08

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo

Vad är ditt discord namn? korvnisse09

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som är intreserad av sitt jobb, han har inte så mycket pengar så han lever så billigt som möjligt. Han är en snäll kille som vill alla väl och ser inget ont i någon. Men när han är med kompisar hänger han med lite fel personer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det mesta. Jag kommer inte bryta mot serverns regler. Och jag spelar så ofta jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska vinna alla senarion. Att du också ska låta mot parten vinna, för att det ska bli kul för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, att alltid visa respekt och inte använda kränkningar. Att använda sunt förnuft. Du ska inte prta som att din karaktär vet att den är i ett roleplay, din karaktär vet bara att den är i staden unive.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag spelar oftast på helger eftersom att jag inte hinner spela annars.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka