Korvkubben | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korvkubben

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198414434989/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Sander

Vad är ditt discord namn? malte#8482

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Niklas Karlsson och är född 94 så fyller 27. Jag har växt upp med min mamma pappa och min lilla syster Julia så ett vanligt Svensson liv. Som liten så spelade jag fotboll, jag älskade fotboll och hade många kompisar. När jag var liten drömde jag om att bli fotbollsproffs och hade Henrik Larsson som idol. sedan när jag skulle välja gymnasium så tröttnade jag på fotboll och fick ett större intresse för bilar så jag gick fordon på gymnasiet. Efter gymnasiet så jobbad jag som mekaniker tills jag var 26 då jag fick upp ögonen för fotboll igen och började spela i ett korp lag. när jag var 24 pluggade jag upp vissa ämnen som biologi och svenska. Då jag har nya ambitioner och vill hjälpa folk antingen i räddningstjänsten eller som ambulans. som person är jag väldigt lugn och kan hantera stressiga situationer. jag är även väldigt ödmjuk och vill skaffa nya utmaningar så jag utvecklas som person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med att vara en bra rp spelare genom att jag kommer spela så realistiskt som möjligt och jag tycker verkligen denna server är väldigt bra uppstyrd och vill gärna bidra till ert samhälle. Jag har också läst igenom reglerna så att jag har bra koll på hur allt funkar på er server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollat på mycket streams där folk kör på er server och har märkt att det är väldigt seriöst och tycker det ser sjukt kul ut. har spelat lite som icke medlem på servern men jag känner mig redan som en i gänget. sen även att det alltid är så många online på servern tycker jag är bra också. blir mycket roligare när man är fler som kör så seriöst.

Hur hittade du Unive? Jag har hittat Unive från streams som sagt men har även en del kompisar som spelar på Unive och rekommenderade den för mig för att det var så hög nivån på RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål om jag blir medlem är att först och främst skaffa mig ett stabilt jobb, sedan efter det så hade det inte varit fel att bli chef över något ställe, vet att det kan vara svårt att bli chef över nåt stort ställe men jag är redo att ge allt. och sen är mitt mål att bidra till riktigt rolig och seriös RP

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli en bättre RP spelare och bidra med mycket positivt till servern och försöka få servern att växa och bli så bra som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka