Nekad korvis | Medlem ansökning [lazer73]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

korvis

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? Tomato ford

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Osama Kimbladin 2000 12 11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positive hjälpsam snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär föddes i Saudarabien med en ensam stående pappa sen när jag fyllde 5 år gammal så flyttade jag och min pappa till Unive. Min pappa gick då med i krimenaliteten för att kunna försörja min uppväxt. vi bodde i en liten 1 i utkanten av staden. när min karaktär var ungefär 11 år gammal så knackade polisen på våran dörr och sa att de behövde ta med min pappa till polisstationen för förhör. En vecka senare fick jag flytta in med min moster som också hade flyttat till unive då min pappa hade åkt in för grov misshandel, vapen brott och narkotika brott. Efter jag fick reda på de så var jag helt förstörd och lovade mig själv att aldrig gå med i kriminella gäng så nu bor jag ensam med min kompis och min karaktär är väldigt intreserad av bilar sen jag var liten så mina framtida mål är att börja jobba på något som tillexempel Mekonomen eller något annat som har med bilar att göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra Rp då jag är hjälpsam följer sörverns regler lyssnar på staff och de som är högre upp än mig och alltid bidrar till en bra rp miljö.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är att du inte alltid ska vinna i olika scenario tillexempel ifall någon håller ett vapen mot dig då lyssnar du på vad han säger och inte spriger iväg eller något som kan förstöra rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag tror jag har brutit mot någon regel men jag minns inte vad som hände då de var ett tag sen de hände. Jag lärde mig något av de då jag inte har brutit mot några regler sen dess.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP betyder att du inte är rädd för att dö och på så sätt så förstör du RP. VDM är när du försöker att döda någon eller skada någon med en bil.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kan de flesta grund reglerna.

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Tillbaka