Nekad Korven11 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korven11

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199588293102/

Ditt Hex-ID: steam:11000016109b9ee

Vad är din discord tagg? k0rven

Vem var det som bannade dig? ayy.wazy1

Bild på banmeddelande:
till överklgan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för jag inte var var bra rpa då och jag fear rpa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde i min bil då kommer en bli efter mig och piitta mig då kör jag lite sen kommer dem och pitta mi då hoppa jag ut och skjuter sen kommer dem tillbacka och hoppa ut och skjuter mig i benet och säger upp med händerna och då ta jag inte upp dem då ta dem mig och jag laggar och quita och tänker gå in igen men då tänker jag att dem kommer inte var på samma ställe så jag tänker inte mycket på det sen för jag ett pm av en staff att hoppa support då gör jag det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban nu lite efter förstår jag varför staffsen banna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men det var en ban i en 1 timme för jag slogs på piren med min vän

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ta upp händrena och rpade med

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka