Nekad korven money | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

korven money

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? dennisruffhej#2708

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Money har alltid velat bli kriminell eller vakt ända sen han var liten. Hade en ganska svår uppväxt med föräldrar som hade lite alkohol problem men har klarat sig igenom det. När han var tonåring så testade han att röka har fortfarande problem med det. Han flytta hemifrån tidigt eftersom problemet med hans föräldrar. Han vill så gärna komma någonstans i livet så han flyttade till en ny stor stad. Money försöker verkligen nå upp med sina drömmar med att vara kriminell eller väktare. Han har jobbat sten hårt och siktar framåt i livet. Det roligaste han vet är att hänga med sina kompisar dricka lite kanske men aldrig för mycket.
-Positiva saker med Money? Det första med Money är att han blickar framåt, menar alltså att om något dåligt händer han så reser han sig upp och tar tag i det, i livet och försöker det bästa. En annan positiv sak med Money är att han älskar att skaffa nya vänner. Han bryr sig inte så mycket om vad andra tycker om han.
-Negativa saker med Money? För det första så kan det gå lite för långt om han är med vänner. Kanske lyssnar lite för mycket på dem och gör allt dem säger till han. Han vill verkligen förbättras med det. Han har stränga regler att han inte får vara ute för länge eftersom han ska få bra sömn till jobbet nästa dag. Han älskar att köra bilar speciellt Mercedes och Audi. Motorcyklar gillar han men inte lika mycket som bilar. Han gillar när det går snabbt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar verkligen eran server blev bannad en gång för jag inte förstod reglerna men har lärt mig dem bättre nu. Jag joina servern för många mina vänner kör där men nu har jag inte mycket att göra då jag inte har white list vilket gör att det blir extremt tråkigt men om jag får white list så kan jag göra mer saker tjäna mer pengar och ha mycket roligare ser fram emot ert svar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag spelar inte för att vinna utan för att rollspela för att det är kul och även om det betyder att jag blir rånad så ska jag inte springa iväg samma sak om polisen stannar mig så ska jag inte springa bara för att vara fri och fortsätta spela normalt utan stannar och pratar med polisen och om de betyder böter eller fängelse straff så får jag ta det för jag ska inte spela för att vinna utan även spela för motpartens vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm- viechle death match vilket betyder att man inte ska använda sitt fordon som vapen rdm- random death match inte döda rollspelare utan giltigt skäl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har testat på några andra små servar för att testa som vision o några amerikanska servrar vilket gjorde att jag förstor hur man rollspear bättre.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har inte koll på alla era regler men jag vet hur jag ska bete mig och hur jag ska reagera i scenarion

Vidare, du har 48 timmar på dig att ta intervju. Om du inte tar den blir du automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka