Nekad KORVE | Ban överklagan (hansson)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KORVE

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198373091857

Ditt Hex-ID: 1100001189b3a11

Vad är din discord tagg? KORVE#7022

Vem var det som bannade dig? Raketeen

Hur lång tid var din ban? 6 eller 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade med en snubbe och sen så slog jag till hans bil när han han slog mig rakt i nyllet och sen sa han det till en staff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med en grabb och så slog han mig i fejjan så jag smocka till hans bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både jag och den andra snubben gjorde fel men för det första så tror jag inte att han blev bannad och för det andra så tycker jag kanske att jag borde få en extra chans med tanke på att jag hade joinat för första gången för cirka en kvart sedan och jag hade inte hunnit läsa reglerna osv. Dessutom så står det i reglerna att rdm är när man dödar någon utan anledning vilket jag absolut inte gjorde eftersom att det ända jag gjorde var att slå på hans bil ett fåtal gånger.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad tidigare hade som sagt precis joinat för första gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det är klart jag hade kunnat stuckit där ifrån istället för att slå hans bil men jag visste ju som sagt inte reglerna och jag tänkte att eftersom att vi snacka och att jag inte bara slog hans bil helt random så trodde jag att det var ok.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart. Förut så trodde jag att reglerna inte var så hårda och att det värsta som kunde hända om man t. ex slog på någons bil är att man åkte in i finkan eller fick betala böter. Men när jag tänker till nu i efterhand så förstår jag ju att jag definitivt inte skulle slå på någon annans bil i verkligheten och därför uppfattas det som orealistiskt och fel på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka