Nekad KORVE | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KORVE

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2008

Vad heter du på discord? KORVE#7022

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 17-21
Tisdag: 15-17 19-21
Onsdag: 15-21
Torsdag: 15-17 19-21
Fredag: 15-16 18-00
Lördag: 14-23 (Varierar mycket)
Söndag: 14-21 (Varierar mycket)

Hur länge har du spelat på Unive? Började spela unive någon stans i juli 2021

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Det finns många spelare på unive som har bra rp, men många nya spelare begår regelbrott, och t.ex hoppar runt på bilar och rdm:ar, vilket försämrar rp-nivån på servern. Det är klart att man skriver en /report men det är ofta ingen staff kommer, och därför skulle det vara otroligt skönt om man själv kunde ge dem en liten tankeställare. En annan viktig faktor som jag som servervakt skulle kunna påverka är alla fordon som ligger mitt på vägarna i staden, och enligt mig försämrar det rp-nivån något enormt. Därför skulle jag försöka att dva så många dåligt placerade bilar som möjligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag känner att det skulle vara nödvändigt att hjälpa underlätta staffsens arbete och hjälpa att höja rp nivån på unive genom att ta åtgärder mot regelbrott och även dva bilar så att det blir roligare för andra att spela på servern. Jag tror att när nya spelare blir kickade eller kort bannade tar de sig tiden att läsa igenom reglerna så att de iallafall får en grundläggande uppfattning om de reglerna som finns på unive, så att de nästa gång de kommer in veta vad man får och inte får göra och förhoppningsvis inte begå regelbrott igen. Det händer ofta att folk säger ett ord ooc eller lallar, och de är det bra att de får en lite påminnelse om vad man får, och inte får göra. Som sagt försöker jag mitt bästa att skicka in en /report men ofta svarar ingen och då blir det ju förstås ingen åtgärd för den som begår ett regelbrott. Jag är intresserad av att rp:a så därför passar servervakt perfekt då man kan utveckla rp nivån på servern samtidigt som man kan rpa.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kunna ge de individer som begår regelbrott en paus från rp:andet och/eller en tankeställare genom att beroende på grovheten på regelbrottet antingen kicka, sv banna, eller förlänga bannen. Jag kommer även som sagt försöka dv så många dåligt placerade. Dessa åtgärder kommer även resultera i att nya seriösa spelare ska kunna få ett bra första intryck på servern och även höja rp nivån på servern.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att jag är ganska mogen för min ålder och kan även fatta rätta beslut. Jag kan dessutom reglerna utantill och har kunskap på hur man ska gå sig tillväga i rp:andet och inte.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill få möjligheten att höja rp nivån så mycket som möjligt och även underlätta er staffs arbete för att och hjälpa till, och så att er tid går till viktigare saker än att någon säger ett ord ooc eller lallar. Jag vill delta i att göra servern till en plats där alla kan ha roligt utan några störningsmoment!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja, jag tror jag kan alla kommandon för servervakt.
/svban ID ANLEDNING
/KICK ID ANLEDNING
/TOGGLEID
/REVIVE ID
/dv RADIUS
/sv = Du skickar medelande till servervakter och alla staffs
/ooc = Du skickar medelande till hela servern

Är du whitelistad på serven? Ja, har varit det ett tag nu.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag vart bannad första dagen jag gick in på servern för RDM. Jag hade ingen aning om reglerna och jag började slå på någon persons bil som jag bråkade med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Alltså jag spelar ibland RSM freeroam men det är ingen rp server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka