Accepterad KORVE | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KORVE

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? KORVE#4396

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Mina tider:

Måndag:
16-22
Tisdag:
18-22
Onsdag:
14-22
Torsdag:
15-16 18-22
Fredag:
18-00
Helger:
Lite olika men runt 5 timmar per dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan ungefär augusti 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1005193664307396630/1030855541397930094/FiveM_by_Cfx.re_-_Unive_Roleplay_-_discord.gg_unive_2022-10-15_16_44_38.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har samma uppgift som staffsen har bara det att man inte aktivt ska leta efter regelbrott, utan istället rpa som normalt bara att man ifall man skulle se något som inte följer reglerna, tar man åtgärder mot det. Servervaktens uppgift är alltså att underlätta för staffsen. Vid exempelvis en bugg osv så kan servervakterna även revva istället för att man ska behöva kalla dit en staff som egentligen har mycket viktigare saker att göra. Som servervakt är även en viktig uppgift att dva bilar som t.ex står mitt i vägen och förstör rpn, upplevelsen, och stämningen för spelarna på servern.

När man är servervakt är det väldigt viktigt att man tar sitt ansvar väldigt seriöst och inte missbrukar sina förmåner såsom att reviva sig själv när det ända motivet är att den gynnar en själv även fast det t.ex inte uppstått någon bugg eller liknande. När man är servervakt är det även viktigt att kunna alla regler utantill och att ha erfaranhet av rp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive med motivet att helt enkelt förbättra rpn. Nästan varje dag ser jag folk som lallar och inte tar rpn på servern seriöst, dom förstör helt enkelt stämningen på servern. Då hade jag kunnat valt att kicka så att dom förstår att inte hålla på så, eller om dom fortsätter hade jag kunnat banna dom i en timme så dom förstår. Jag tycker även det är väldigt störande med alla bilar som står utspridda på vägarna av unive, och jag skulle gärna vilja kunna dva dom istället för att bara åka förbi med vetskapen om att andra förmodligen också kommer störa sig på det. Mestadels av tiden jag spelat unive har jag varit servervakt. Jag tog en liten paus från unive i några veckor och missade där med ett servervakt möte vilket gjorde att jag tappade mina perms. Jag vet bra det var för mig under den tiden jag var servervakt och jag vet att jag klarar av ansvaret.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt innebär att man genom sina perms som man fått genom att bli servervakt använder dom på ett sätt som man inte ska göra. T.ex om man använder sina perms för att revva sig själv när man egentligen skulle varit död eller att man bannar eller kickar någon för att man ogillar den eller för att man själv tjänar på det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka