Accepterad korpen_ | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

korpen_

Icke Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? ompa123_2

Vad är ditt födelsedatum? 16 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Juan Gonzales, 29 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Engagerad, Ansvarstagande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Juan González är 29 år gammal men han har haft en jobbig uppväxt men som yngre så lämna han sin familj för han ville hitta sin egen värld att gå han är en form av lustigkurre som vill ha en ny väg att gå och släppa allt som har hänt honom inombords han har mått skit dåligt och vill komma till en värld han kan vara sig själv som person men har en Diagnos är ADHD som har varit väldigt jobbig för honom. Han är en superbra forskare som är bra på att utforska allt möjligt som går att hitta i livet. Men han vill gå vidare i livet han har ett bra sätt Att RPA på min karaktär är en härligt individ som söker nya möjligheter som finns att finna han är väldigt kunnig på ett kreativt sätt hans Bakgrund är att han kommer från en liten ort där det hände väldigt mycket dumma saker och när han var liten så lämna han sin familj för han stod inte ut med sin familj för han blev mobbad och misshandlat av andra i hans omgivning men hans Far som gick bort tidigt i hans liv hans mor dog i en bilolycka då tyckte

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär kommer bidra med att vara hjälpsam och samarbetsvillig som person sen ska man respektera alla andra i servern och ha ett socialt RP och inte vara taskig mot andra för många kan ha haft det tuff i livet så jag vill bidra med att vara hjälpsam och vara en bra person som dom kan prata med om dom mår dåligt i sin hälsa så jag kommer bidra med att hjälpa alla som behöver ett extra stöd i servern för om min Karaktär gör andra personer glada så blir han själv glad det då man kommer längst i livet att vara snäll mot andra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar så att båda Parterna har kul i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har jag, jag begick VDM, råkade köra över någon. Har lärt mig utav det och håller hastigheterna satt det inte råkar hända igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, Vehicle Death Match, RDM, Random Death Match, Helt enkelt att man kör över någon utav anledning eller slår någon utan bakomliggande scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? N/A

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka