- Meddelanden
- 515
- Reaction score
- 23
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas
Vad heter du IRL? Ahmed
Vad heter du på discord? 1.korpen
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? 1 År
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer bidra med min juridiska erfarenhet, om jag blir Chef så kommer fokuset vara på Utbildningar. Bra & Stadiga utbildningar är grund och botten. Securitas kommer visa fram fötterna med aktivitet & proffsieonalitet. En Hög RP Nivå kommer vara A och O ifall jag blir chef.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bl.a varit Domstols Chef, Bitr. Chef Advokats Byrån, Polis Ledning så jag har juridisk erfarenhet. Samt pluggar jag juridik i Gymnasiet på Basal nivå.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag, minst 2-3 timmar per dag. Men såklart finns det undantag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? 110&.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Negativt.
Har du läst våra Regler? Ja.
Vad heter du IRL? Ahmed
Vad heter du på discord? 1.korpen
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? 1 År
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer bidra med min juridiska erfarenhet, om jag blir Chef så kommer fokuset vara på Utbildningar. Bra & Stadiga utbildningar är grund och botten. Securitas kommer visa fram fötterna med aktivitet & proffsieonalitet. En Hög RP Nivå kommer vara A och O ifall jag blir chef.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har bl.a varit Domstols Chef, Bitr. Chef Advokats Byrån, Polis Ledning så jag har juridisk erfarenhet. Samt pluggar jag juridik i Gymnasiet på Basal nivå.
Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag, minst 2-3 timmar per dag. Men såklart finns det undantag.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? 110&.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Negativt.
Har du läst våra Regler? Ja.