Accepterad korpen_ | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

korpen_

Icke Medlem
Meddelanden
471
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123558506/

Ditt Hex-ID: 11000014556706a

Vad är din discord tagg? _torpeden01

Vem var det som bannade dig? Bampus

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-12-09 195443.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? "Utför kriminella handlingar utan att vara diskret"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick precis sjukvård och befann mig på Sjukhus parkeringen när jag får ett samtal från en av våra Springisar i Bleeding Streets. Gänget jag tillhör, personen som ringde mig var skyldig mig pengar och jag sa till han att göra 2 husrån och sedan ge mig halsband/ringar han får.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en allmän plats, fast än det inte var många där så får man tänka med sitt sunda förnuft. IRL hade jag nog satt mig i en bil eller gått till ett mer diskret ställe eftersom det kan finnas kamror och vad annat.

Dock så var det inga på platsen och det var därför jag gjorde som jag gjorde. Jag tar på mig ansvaret.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Små saker länge sen, men har skett stor utveckling sen dess

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde gått till Parken vid sjukhuset. Eller satt mig i ett av våra fordon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att allmäna platser räknas som allmäna fast än det inte finns några personer där. Jag kommer ha denna ban i åtanke i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Tillbaka