Inaktuell korpen_ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

korpen_

Icke Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? 1.korpen

Ange ditt födelsedatum 13 November 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag kommer ihåg när jag blev medlem för första gången, där det tog lite tid att genomgå intervjun och få svar. Jag visste inte heller hur jag skulle göra kunde inget om forumet m.m.
Jag vill bidra till att påskynda processen. Dessutom vill jag vill bli en del av Staff Teamet. Att ge fler spelare möjligheten att prova på whitelisted RP på Unive är något jag vill bidra till, eftersom jag anser att det är mycket mer roligare att vara medlem och delta i RP-event.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Själv är jag en aktiv och drivande person som genuint vill bidra till Teamet och Servern. Jag har aldrig fått chansen innan men jag är också en person med tålmodighet och empati mot andra speciellt icke medlemmar. Jag har svårt att tappa humöret och har förmågan att förstå andra. Jag är fast besluten att ta min roll på största allvar och lovar att dagligen läsa ansökningar och ta intervjuer.

Jag har även en tydlig förståelse av reglerna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Som man själv vill bli bemött. Med respekt helt enkelt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? För mig är det viktigt att ta man tar rollspelandet på Unive seriöst. Att vara medlem där är något speciellt och kräver lite extra arbete. Det är viktigt att tänka igenom och svara på ansökningsfrågorna noga, inte bara slänga iväg dem snabbt. Man ska lägga ner tid på sina ansökningar och visa att man bryr sig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska ha respekt för sina medspelare och man ska kunna våra Regler. Man ska också ha en Bra RP Nivå som inte är lallig.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ständigt ta in nya kompetenta medlemmar och ta intervjuer så ofta som jag kan. Jag har också ett ansvar att se till att Respekten för Medlemsrollen inte går ner. Därav neka folk som ej passar eller som inte fyller våra krav.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag RPar inte mycket för tillfället men jag är inne på FiveM varje dag. Jag är väldigt aktiv på forumet och Discorden där jag redan tar ansvar som Fadder och hjälper nya medlemmar. Jag kommer helt enkelt vara så aktiv som möjligt.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Senast ändrad:
-rep, riktigt omogen. sitter och kaxar sig i pm och säger att han ska våldta min morsa osv. Förtjänar verkligen inte att få bli medlemskaps ansvarig!
1708474252489.png1708474258683.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka