Accepterad Korpem 215 | Ban Överklagan (realpaolo23)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korpem 215

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/0735759253/

Ditt Hex-ID: steam:110000148a7a609

Vad är din discord tagg? moshiesty

Vem var det som bannade dig? Jag tror det är philip 320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså jag fick prov köra en bil och jag crascha sen blev jag bannad och jag har inte quitat och ja tror att dem banna en fel person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag prov körde en bil som sakt och ja crascha sen ja blev bannad och mina vänner var i bilen och dem crascha med bilen men ja har inte klipp på det men ja har en vittne som var i bilen som jobbade på Marija Lisa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså ja vet att dem banna fel person för ja crascha och sen blev ja bannad bara för ja provkörde en bil.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har aldrig blivit bannad innan för jag fölijde Reglerna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för spelet crascha

Har du lärt dig någonting efter din ban? alla fall ja tycker att ja har inte gjort något fel för ja prov körde bara en bil i marija lisa och sen blev ja bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Den hex-id som är bannad är den: steam:11000015643a1d6 och inte den du skrev i överklagan.
Han som banna dig var: @realpaolo

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka