Accepterad korkonen | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

korkonen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Dahlqvist

Vad är ditt discord namn? .hugo84

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Haval Jörgen Blodhund, han är 27 år gammal och har nyss blivit släppt från Kumla för han har knullat 7 getter mot deras vilja. Han har haft rätt svårt i livet och han brukade bli grovt våldtagen av sin styvbror och han använde sig ofta slickepott för att ta sig djupare in i rumphålet. Olle gillar hårt och sliskigt sex, helst med smällt smör som glidmedel.

Som sagt så har Haval Jörgen Blodhund växt upp i en misär som har lämnat djupa sår i honom. Detta har dock format honom till den han blivit idag. Han har nyss lämnat Kumla efter sitt fängelsestraff och han har fått kontakt med fler gängledare än någon annan. Egentligen är detta inte livet han vill leva, men under sin tid på Kumla så har han mött många motgångar. Han har behövt låtsas tappa tvålen i duschen för att inte bli nedslagen av grovt gängkriminella.

Han har tagit på sig många rån och beställningsmord inifrån Kumla som han nu måste slutföra, annars så vet han vad som kommer hända. Ledarna som styr gängen vare sig dem sitter innanför galler eller inte hade kidnappat honom och sedan sövt ner honom, och när han hade vaknat upp så hade han märkt att han varken hade någon förhud eller nippels kvar.

Haval Jörgen Blodhund har andra intressen, bortsett från det liv som han lever nu. Han älskar att måla och leka med sina katter Stina och Abdullah.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP, seriösa scenarion och välutvecklade scenarion jag kan bidrag med att bli kriminell för det är de jag har bra rp inom

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda ska ha kul i ett scenarion o att båda ska vinna på det

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? tex som kriminell att man får inte provocera eller söka konflikter med andra kriminella är inte okej. man ska va diskret till polisen för som kriminell är de sista man vill att hamna hos polisen. och man ska va kreativ och skapa scenarion som inte är trångsynta. Kidnappning ska endast ske som en följd av tidigare scenario. Och ifall man ska lämna ett gäng så måste man göra ett scenario in game. och ett gängkrig måste ha en historia från långt tilbaka så det finns en anledning till att de blir ett gängkrig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ag har spelat på några stycken andra servrar och det har gått bra för mig där när de gäller rp men sen vissa servrar är väldigt lalliga och det gillar jag inte alls och just därför jag söker hit för här är det väldigt mycket mer seriöst och det gillar jag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag kommer göra feta och bra scenarion och kommer göra allt för att det ska bli ett bra rpande

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka