Nekad Korken | Beslut Överklagan [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korken

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Ditt discord namn: Korken

Ditt Hex-ID: steam:110000143432501

Vad för typ av beslut gäller det? Poäng.

Vem/vilka tog beslutet? emnez, tror jag och kanske några mer. Han sa inte att någon mer tog det.

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att det togs för att han trodde att jag pratade med döda kroppar då en av de fortfarande levde innan vi sköt han också. Från min synvinkel var inte alla döda än.

Hur är beslutet felaktigt? Det är felaktigt för att det inte var döda kroppar jag pratade med utan skottskadade. Fattar inte heller hur detta går under regeln powergaming, får gärna det förklarat eftersom jag har uppfattat att powergaming är att man inte rpar på sina skador? Många som skjutit mig skriker ofta "busunge" eller "snorungar" så har inte fått någon info om att detta inte är tillåtet.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mKx78gVv5C-88sMnN?invite=cr-MSx5YnAsMjM5NTM2MTU3, detta är från motpartens synvinkel och denna grabben är då död men inte han som ligger bakom honom.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Det du skriver stämmer inte överens med bevisen då alla var tydligt döda

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka