Nekad Korinder | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korinder

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fredrik korinder

Vad är ditt discord namn? Iam the real korre#0212

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 1982

Berätta om din karaktär. Mitt namn är John silver är 41 år gammal, jag har precis flyttat från en annan stad där jag hoppade direkt in som VP i en mc klubb , efter ett tag i denna stad känns John att han vill öppna sina vingar och flytta till en ny stad , efter som att John både har haft en jobbig uppväxt och enjobbig tid i den förra staden söker John just nu lite lugn och ro , att kunna sätta sig ner och ta en kall öl och njuta av det fina vädret , John älskar att träffa nya människor och gillar nya utmaningar , det John söker i denna staden är nya människor att lära känna och nya utmaningar , men kommer denna förra staden att sitta kvar i John eller kommer han bli en laglydig, låt tiden få bestämma ,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom John älskar att träffa nya människor att utforska nya möjligheter i den nya staden så kommer ni få se en , nyfiken , spännande , rolig , och inte rädd karaktär , detta kommer öppna bra rp för alla på serven och bra content , eftersom jag streamar på Twitch så kommer jag söka content så folk har något att kolla på och även prata om

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När jag läser denna fråga får jag upp en del i mitt huvud , men det första är att , det ska vara helt möjligt för motparten att vinna i ett scenario , att ge motparten chans till bra rp och chans till att vinna , även fast det är 5 mot 1 så kan faktiskt den ensamma personen vinna

Hur hittade du Unive? Jag har sätt många streamers på Twitch där jag och finns , sen sökte jag in till er för någon månad sen och gick vidare till muntligt , men just då kom jag in på en annan server och va helt ny inom rp , så jag kände att jag vill öva lite först och hitta rätt i min karaktär, sen vill jag alltid ge 100 % och vara proffsig när jag ska gå in i något lite mer seriöst än den serven jag är i just nu ,

Nekad.
Utveckla: "Berätta om din karaktär." Berätta lite mer om Johns bakgrund

Du kan ansöka igen om 12h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka