Kooral Garszatkovski
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kfxd/
Vad är ditt namn i verkligheten? Karol
Vad är ditt discord namn? KFXD#2994
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter Karol. Jag är 13 år gammal och jag kommer från Polen. Jag är riktigt intresserad i att rita, bilar och att åka skateboard. Jag bodde i Sverige 8 år nu och i min fri tid brukar jag spela, rita eller åka skateboard men jag spelade också piano får några år sen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? När jag först kom in på servern var det många personer som var riktigt snälla och välkommande och jag tänke att jag vill göra Unive en snäll och välkommande RP server och för att få ett bättre jobb än det jag har nu.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Första saken jag såg när jag kom in på Unive var alla bilar man kunde göra verkligen hur du vill.
Hur hittade du Unive? När jag satt en gång med mina vänner i en discord call och hade det riktigt tråkigt, vi ville göra något intressant men vi visste inte direkt vad så vi startade FiveM och letade efter RP servers och då hittade vi Unive och vi stannade för en stund och börja gilla den riktigt mycket så vi började fråga hur man får bättre jobb och nu spelar vi det regelbundet.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt Rollspel är att bli lika välkommade som de personerna som jag träffade när jag kom in på Unive och att bli en medlem av communityn i Unive.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål/dröm på Unive är att organisera Car-meets för dem som delar samma intressen med mig och flera andra som också älskar bilar precis som jag gör.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte riktigt Unive är den ända servern jag spelar på FiveM.
Vad är ditt namn i verkligheten? Karol
Vad är ditt discord namn? KFXD#2994
Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Hej! Jag heter Karol. Jag är 13 år gammal och jag kommer från Polen. Jag är riktigt intresserad i att rita, bilar och att åka skateboard. Jag bodde i Sverige 8 år nu och i min fri tid brukar jag spela, rita eller åka skateboard men jag spelade också piano får några år sen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? När jag först kom in på servern var det många personer som var riktigt snälla och välkommande och jag tänke att jag vill göra Unive en snäll och välkommande RP server och för att få ett bättre jobb än det jag har nu.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Första saken jag såg när jag kom in på Unive var alla bilar man kunde göra verkligen hur du vill.
Hur hittade du Unive? När jag satt en gång med mina vänner i en discord call och hade det riktigt tråkigt, vi ville göra något intressant men vi visste inte direkt vad så vi startade FiveM och letade efter RP servers och då hittade vi Unive och vi stannade för en stund och börja gilla den riktigt mycket så vi började fråga hur man får bättre jobb och nu spelar vi det regelbundet.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt Rollspel är att bli lika välkommade som de personerna som jag träffade när jag kom in på Unive och att bli en medlem av communityn i Unive.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål/dröm på Unive är att organisera Car-meets för dem som delar samma intressen med mig och flera andra som också älskar bilar precis som jag gör.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte riktigt Unive är den ända servern jag spelar på FiveM.