Accepterad koolaidman | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

koolaidman

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199162111858/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian djusberg

Vad är ditt discord namn? KOOLAIDMAN #4459

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2007

Berätta om din karaktär. max föddes upp i ett tuft hem hans pappa var oftast inte där för han och hans mamma tog droger. han hade två syskon en storebror och en lillebror. han tyckte om bilar väldigt mycket och ahns dröm jobb var altid polis men det var svår efter som max fick inte so mycket uppmärksamhet när max gick i skolan hade han inte så många kompisar för att alla tyckte han var konstig så han blev oftast mobbad. han hade oftast bråk med sina lärare. när max kom i mellanstadiet fick han veta att han hade ADHD och höga aggressionsproblem vilket ledde ofta till slagsmål. när max kom in i högstadiet så blev det för mycket stress så han hoppade av skolan och börja jobba som skogshuggare han kämpade hårt bara för att kunda sova i sitt egna hus han hatade detta livet hans liv var skit tänkte han. när han var runt 22 år hade han åkt in för narkotikabrott två gånger när han kom ut efter andra gången så sa han till sig själv att han skulle bli ren och bli polis

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är kört på server i ett tag nu och känner att det är dags att gå upp en nivå och jag skulle kunna bidra med bättre rp för alla runt mig

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag känner att unive är en extremt bra server och det skulle vara najs att bli whitelistad på servern för att det skulle finnas mycket mer att göra

Hur hittade du Unive? efter jag ladda ner fivem så sa vissa av mina kompisar att vi skulle köra på unive och så tyckte jag den var extremt rolig

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill bli polis och skaffa mycket pengar så jag kan köpa många bilar och ha mer kul i mitt rollspel

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det är bara unive eftersom jag har skaffat många vänner där och tycker det är en bra server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka