Nekad koolaidman | Medlem ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

koolaidman

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199162111858/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian djusberg

Vad är ditt discord namn? KOOLAIDMAN #4459

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2007

Berätta om din karaktär. när max var ung så hade han det svårt hans pappa var aldrig riktigt där och hans mamma höll på med grova droger hans store bror var med i ett gäng och satt altit i fängelse när max var 7 och börja skolan blev hans oftast mobbad för att han var olik från dem andra han hade inga kompisar och var oftast i bråk med lärarna och hade aldrig samma intresse som dem andra barnen max gillade sport bilar medas dem andra tyckte om fotboll och hockey
i mellan stadiet blev alting mycket svårare han fatta inget av vad lärarna sa och han kunde aldrig konsentrea sig på vad lärarna sa sen fick max reda på att han hade ADHD vilket ledde till mer mobning vid slutet av 5an hade han utvecklat grova aggressionsproblem vilket ledde till många bråk och slagsmål
han kom oftast hem med blåmärken över hela kroppen
vid början av högstadiet hatade han sitt liv och skolan han fundera varje dag på att hoppa av skolan vid mitten av högstadiet hadde max fått brev hem varje dag och han hadde jätte dåliga betyg vid slutet av 9an hoppa han av skolan och börja jobba som skogshuggare
max hatade det jobbet men det var hans enda val i livet han börja ångra att hoppa av skolan han tänkte på det varje kväll
och att han hatade sin familj några månader in i jobbet blev max arresterad för narkotikabråt och senare hot mot tjänstemen när max kom ut för andra gången fick han reda på att han hade fåt sparken för ett tag sen han tänkte vad ska jag göra nu?

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag känner att jag vill bidra med så mycket jag bara kan till servern vill också kunna ge alla andra på servern en mycket bättre upplevelse skulle också vilja bli jägare det låter väldigt kul eller något annat man kan skaffa med medlemskap

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag känner att unive är en extremt bra server och det skulle vara najs att bli whitelistad på servern för att det skulle finnas mycket mer att göra

Hur hittade du Unive? efter jag ladda ner fivem så sa vissa av mina kompisar att vi skulle köra på unive och så tyckte jag den var extremt rolig

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna ge andra plus mig en mycket bättre upplevelse på unive och samtidigt kunna ha så kul som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt högsta mål är nog att bli kriminel det låter extremt kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är bara unive eftersom jag har skaffat jätte många vänner där och tycker det är en fett najs server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka